dilluns, 23 de maig del 2016

Ja tenim el nou model!

Fa uns dies una clienta em va comentar que estaria bé que fes algun model nou de les Cucades. La veritat es que vaig pensar que era una bona idea, ja que sempre hem d'anar innovant.
Doncs bé, ara les Cucades de la Meritxell té una nova tècnica, el tubing! Encare estic practicant, però ja tenim aquí el primer model que serà per a aquesta clienta. Com diu el seu nom i es pot observar a la foto, es un tub fet de quilling.

Nou model de tubing!


Tècnica Tubing!













Les tubing:
En aquest cas he fet el tub de color negre i he passat una fina tira de color taronja, per donar-li aquest to més calent.

1 comentari:

  1. M'agrada! Estic d'acord en que s'ha d'anat inovant. La veritat es que per a mi tot era una mica el mateix, però aquest canvi i model m'agraden.
    Felicitats pel treball!

    Roser Pellaronga

    ResponElimina